سوالات استخدامی دستگاههای اجرایی (یازدهمین دوره آذر 1402)

سوالات آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1402(یازدهمین دوره آذر ماه 1402)دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آزمون استخدامی مشترک فراگیر1401,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آزمون استخدامی مشترک فراگیر 1400,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آزمون استخدامی مشترک 1400

سوالات استخدامی دستگاههای اجرایی (یازدهمین دوره آذر 1402)

سوالات آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1402(یازدهمین دوره آذر ماه 1402)دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آزمون استخدامی مشترک فراگیر1401,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آزمون استخدامی مشترک فراگیر 1400,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آزمون استخدامی مشترک 1400

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آزمون استخدامی مشترک فراگیر 1403,سوالات سومین آزمون فراگیر استخدامی در نیمه دومسال 1402,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور1403 دستگاه اجرایی و,”نمونه سوالات آزمون استخدامی مشترک فراگیر 1404″,نمونه سوالات 5مین آزمون استخدامی مشترک فراگیر 1405″,دانلود نمونه سوالات سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی 1406″,دانلود رایگان نمونه سوالات سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی 1407″,نمونه سوالات سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی,”نمونه سوالات سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی 1408″,نمونه سوالات سومین استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی 1409″,نمونه سوالات سومین استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی ۱۳۹۵″, سوالات سومین استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی۹۵ ,”نمونه سوالات سومین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی ,,1402,1402دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دستگاههای اجرایی,14021402دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی1402,1402,1402دانلود رایگان سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی1402,1402,1402سوالات آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1402,1402,1402دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی1402,1402,1402نمونه سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی1402,1402,1402دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی1402,1402,1402نمونه سوالات آزمونهای استخدامی دستگاههای اجرایی1402, نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی , نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ پست بانک , نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ شرکت ارتباطات زیرساخت , نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ گمرک جمهوری اسلامی ایران , نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ سازمان پزشکی قانونی , نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ سازمان تبلیغات اسلامی , نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی , نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ سازمان ثبت اسناد و املاک , نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ سازمان شیلات ایران , نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ سازمان ملی استاندارد , نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ سازمان ملی بهره وری , نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ پژوهشکده علوم زمین , نمونه سوالات استخدامی ۱۴۰۲ دستگاههای اجرایی استان سیستان و بلوچستان ,
کلمات کلیدی

نمونه سوالات آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی سال 95 + اصل دفترچه

سوالات سومین استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی95

"نمونه سوالات سومین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

سوالات سومین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

نمونه سوالات استخدامی

با پاسخنامه

سوال با پاسخ

نمونه سوالات استخدامی آئین دادرسی کیفری ۱۲۰ سوال با پاسخنامه

دانلود رایگان سوالات استخدامی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان +پاسخنامه

دانلود رایگان سوالات استخدامی دستگاههای اجرایی ۹۵ روابط عمومی

با جواب

95

سوالات دروس تخصصی سومین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی 95

دانلود سوالات استخدامی دستگاههای اجرایی ۹۵ مکانیک

دانلود نمونه سوالات سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر + pdf

دانلود فوری بسته نمونه سوالات تخصصی دستگاههای اجرایی کشور 95

نمونه سوالات سومین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 95 + پاسخ

نمونه سوالات استخدامی دستگاههای اجرایی

نمونه سوالات استخدامی دستگاههای اجرایی اپراتور خوشه 2461

نمونه سوالات سومین استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی 95"

نمونه سوالات استخدامی دستگاه های اجرائی کشور ویژه آزمون 95

دانلود رایگان نمونه سوالات تخصصی سومین آزمون فراگیر دستگاه اجرایی

دستگاههای اجرایی

نمونه سوالات استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح

دانلود سوالات استخدامی فراگیر دولتی دستگاه های اجرایی 95

سوالات استخدامی سومین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی برنامه ریزی استراتژیک

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی 58

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی بیماریهای دامی

سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی سال

  1. دوستان ماده ۱۵۷قوانین یعنی چی؟ یعنی اگه تا ۵سال مالیات ندیم دیگه اون مالیات و مطالبه نمیکنن؟گفته مرور زمان مالیات ۵ساله بعد از ۵سال قابل مطالبه نیست

    پاسخ دادن
    1. سلام دوستان.کتاب نمونه ازمونهای تضمینی دستگاههای اجرایی دولتی کشور انتشارات رویای سبز از نظر کیفیت چگونه کتابی است

      پاسخ دادن

      • جواد از یزد

        خوب نیست دوست عزیز من گرفته بودم اهدا کردم کتابخانه وزیری یزد
        خواستی بگیری 3650 تست شاپور درویشی یا 3000 تست شاپور درویشی بگیر

        پاسخ دادن

    2. نطنز

      سلام دوستان.وقت بخیر به نظر شما کتاب نمونه آزمون دستگاههای اجرایی کشور(.انتشارات رویای سبز) از نظر کیفیت چگونه کتابی است

      پاسخ دادن

    3. b

      واقعل عقب افتاده؟؟؟؟؟؟چقدر بد . شانس منه دیگه.!!!!

      پاسخ دادن

    4. نسیم

      سلام دوستان توروخدابگیین برای ریاضی بایدچه جزوه ای خوندممنون میشم اگرکمکم کنید

      پاسخ دادن

      • شهرزاد

        ریاضی 1 و 2 دانشگاه فکر کنم خوب باشه دیگه. حالا شاید 1 هم کفایت کنه

        پاسخ دادن

        • شهرزاد

          وای الان باز یه عده کارشناس میان میگن استرس می دی و جو میدی و منابع اضافه میخونی. حرفمو پس می گیرم. نمی دونم هرچی ب نظرتون خوبه بخونید


    5. امیر محمد

      کاش یکی مث میثم کریمی هم تو رشته کامپیوتر بود بهمون میگفت چی بخونین چی نخونیم همیشه رشته کامپیوتر مظلوم وافع میشه (شرکت کننده هاش هم زیاده)

      پاسخ دادن

    6. کریم میثمی

      دوستان رییس جمهور همین الان داره از شبکه خبر توجمع روسای آ.پ صحبت میکنه. ولی اشاره ای ب استخدام تا حالا نشده

      پاسخ دادن

    7. شهرزاد

      اصن نابوده اون دوستانی هستم ک میان میگن ازمون لغو شد بعد کشته مرده ی اونایی هستم که میان با استرس میگن وااااااااای کی کجا چه منبعی . ازمون لغو بشه یا نشه بمونه یا نمونه بیفته یه ماه یا چهارماه دیگه خبرش مث بمب صدااااا میدههههههههههههههه. چرا راه دور بریم همین سایت خبرشو تیتر میزنه.
      دوستانی هم ک میان میگن راهنمایی کنید چی بخونیم صفحات قبلو توروخدا یه نگاه بندازین. والا کم مونده بگین اقای کریمی شماره کارت بدین پول واریز کنیم منابعو برامون بخرین پست کنین!!!!!!!!

      پاسخ دادن

      • ناشناس

        شما ۲۴ساعته تو سایتید همه صفحاتو خوندید ما دا یم بکوب میخونیم ب خاطر اون سوال میپرسیم،فهمیدی؟

        پاسخ دادن

        • ناشناس

          وای چیه خبرته بکوب میخونی….. اینقدر هم خون نتیجه نمیده دوست عزیز


        • شهرزاد

          در ضمن از سایر دوستان بابت لحنم عذر میخام اما لحن جسورانه ی ایشون شایسته ی چنین جوابی بود 🙂


    8. خدایا یا منو بکش یا صنعتی رووووو

      وای صنعتی خیلی سخته،بخصوص مسله هاش،چیکار کنم فقط تئوری بخونم میشه؟تو رو خدا نظر بدید

      پاسخ دادن

      • mmm

        صنعتی چه بدی بهت کرده اینجوری راجبش قضاوت میکنی درسی به این شیرینی ☺
        کلا درس اسونیه البته واسه کسایی رشتشون حسابداری هستش
        اما در ازمون استخدامی سعی کن بیشتر تئوری بخونین تا مسائلو یاد بگیرید

        پاسخ دادن

      • محمدرضا

        کتاب آقای اسکندری رو بخونین اگه وقت داشتین کتاب آقای نوروش

        پاسخ دادن

    9. سی سی

      آقای کریمی لازمه اینو بگم که بابت کمک هاتون واقعا متشکرم.خیلی به دردم خورد و مطمئنا به درد همه اعضای سایت. حالا این وسط اگه دو نفر پیدا میشن حرفای جالبی نمیزنن به انصاف خودشون برمیگرده و چیزی از ارزش کار شما کم نمیکنه. انشاالله در همه مراحل زندگی به خصوص آزمون موفق باشید.

      پاسخ دادن

      • میثم کریمی

        ممنون شمام سی سی عزیز؛
        راستش اینها که خیلی خوب هستن، توی صفحات تامین اجتماعی، قبل از این آزمون، بایستی میبودید و میدیدید. تا اونجا که حتی آقایون انجمن مصاحبه استان هم بهم گیر دادن.. روز مصاحبه که دوستان خیلی بهم لطف داشتن و تیکه هاشون رو انداختن. حداقل اینجا جوش یکم آرومتر و بهتر شده.. خدا رو شکر..
        من هم از شما تشکر میکنم که با صحبتاتون بخشی از انرژی منفی کاسته میشه.. ممنونم واقعا..

        پاسخ دادن

    10. مینا

      دوستان من امروز یک دور قوانین مالیاتیم بالاخره تموم شد برگشتم از عقب دوباره بخونم دیدم هیچ کدومش یادم نیست و همه نرخ ها و…. همش یادم رفته . واقعا نا امید شدم. شما چطوری میخونید یادتون نمیره آخه!!!!!!

      پاسخ دادن

      • شهرزاد

        کمیت مهم نیست کیفیت مهمه. خوشحال نباشید ک یک دور تموم شد شما باید کم کم بخونید و مرور کنید فقط مرور مرور

        پاسخ دادن

      • میثم کریمی

        بایستی هر فصل که میخونید یک دور مرور کنید و هر باب که میخونید خود اون باب رو مرور کنید تا ملکه ذهنتون بشه.. موفق باشید

        پاسخ دادن

      • Reza.M

        برا اینکه قانون یادتون بمونه باید برای خودتون ماده رو تعریف کنین با خوندن قانون نمیتونین یادش بگیرین مگه اینکه خیلی بخونین .
        اما موقعی که ماده قانون رو میخونین برا خودتون بگین چی گفته اینجوری با دو دور خوندن قانون یادش میگیرین والا باید زیاد زیاد بخونین

        پاسخ دادن

        • میثم کریمی

          دقیقا همینطوره، موافقم. قوانین رو بایستی اول فهمید و بعدش مرور کرد..


      • ....

        تبریک میگم که یه دور خوندین خب طبیعیه مطلب جدیدی هست دور دوم سعی کنید ملکه ی ذهنتون بشه مطالب نگرانی به خودتون راه ندید
        موفق باشید

        پاسخ دادن

    11. احمد

      سلام. دوستان من بیشتر وقت به زبان و ریاضی ندارم از طرفی هم رشته م به ریاضی بر نمیخوره اونم ۶سال پیش سوم دبیرستان بود بیخیال ریاضی هستم ولی به زبان وقت اضافی نمیارم بیشتر تمرکزمو به ۵تادرس دیگه عمومی و بقیه اختصاصی صرف کردم اول عمومی هارو مطالعه میکنم تا برسم به اخرش بعداز اون به اختصاصی ها میرسم در نهایت در اخر هفته تست فقط کار میکنم.

      پاسخ دادن

    12. shadmehr

      داش میثم تورو خدا به دادم برس تورررررروخدا بگو به من ازمون تعویق افتاد؟؟؟؟ تورووووووووخدا بگو به چه تاریخی افتاده …..

      پاسخ دادن

      • سارا

        مگه نماینده دولته؟؟؟؟؟

        پاسخ دادن

      • میثم کریمی

        شادمهر؟ 😀 از تو بعیده عزیزم. خب تعویق که از اولش هم افتاده بود، حالا چه تاریخی باشه مشخص نیست.. هر خبری بشه مدیر ای استخدامی به موقعش میزنه بالای این صفحه..

        پاسخ دادن

        • shadmehr

          شوخی کردم بابا خخخخخخخخ


    13. به میثم کریمی

      سلام آقای کریمی میشه راهنمایی بفرمایید من که رشته ام اقتصاد بوده برای حسابداری چیکار کنم تست بخونم یا متن😕😕😕

      پاسخ دادن

      • میثم کریمی

        سلام مثل بقیه دوستان اول یه نگاهی به درسنامه یا جزوه بندازین و بعدش تست کار کنین.. همینطوری نرین سر تست ها، نمیتونین بزنین یا شانسی میزنین غلط در میاد بعدش روحیتون برای مطالعه اون درس به شدت افت میکنه.. بعضی از درسها نیازه که روحیه آدم توش افت کنه، ولی حسابداری نه..

        پاسخ دادن

    14. :D

      دوستان لطفا هرکی خلاصه درس ها رو داره بذاره تا مااستفاده کنیم و اذیت نشیم:D

      پاسخ دادن

      • میثم کریمی

        اگه حرفتون جدی بوده، که به شعور دوستانی که دارن تلاش میکنن توهین کردین با این حرفتون..
        اگه شوخی بوده، شوخی زشتیه ای شوخی..

        پاسخ دادن

      • کژال

        دیر اومدی و میخوای زود بری؟

        پاسخ دادن

    15. میثم کریمی به زهرا صالحی عزیز

      خانم صالحی عزیز؛
      با افتخار می ایستم و به نشانه ادب نگاهم رو به زمین میدوزم. خیلی خوشحالم که اینجایید.
      دوستان من بخشی از عزت نفسی که به دست آوردم رو از خانم صالحی عزیز دارم. روزهایی که میخواستم برای آزمون کارشناسی ارشد خودمو آماده کنم، مشورتهای خانم صالحی عزیز توی یه سایت و مصاحبه ایشون بود که به من روحیه مضاعف داد. من نمیدونم چطور از شما تشکر کنم ولی آرزوی سلامتی و شادی رو براتون از خداوند میخوام. ضمن اینکه مشورت های شما به بنده جواب داد و آخر به اون چیزی که میخواستم رسیدم. فکر کنم این جمله خودتون بود:
      (انسان هرچیزی را که بخواهد می تواند به دست آورد. فقط کافی است که بخواهد.همیشه بهترین ها را بخواهید).

      این جمله خیلی بهم روحیه داد و منم یه جمله بهتون تقدیم میکنم:
      (انسان آنچیزیست که خود میخواهد؛ فقط کافی است که بشود؛ همیشه مناسبترین بشوید).

      لحظه هاتون قشنگ خانم صالحی

      پاسخ دادن

      • میثم کریمی به زهرا صالحی عزیز

        راستی، از اصفهانی ها هر چی دارم خاطره خوب بوده، توی دوران دانشجوییم هم اصفهانی ها خیلی بهم کمک کردن..
        به دوستان دیگه هم عرض کنم که سرکار خانم صالحی عزیز که مشاور بنده بودن، ایشون راه های موفقیت رو خیلی خوب بلد هستن و آگاهی خوبی دارن و من دیگه جرات نمیکنم جلوی ایشون بخوام اظهار نظری کنم. ان شاء الله که از خود ایشون بخواین، خیلی بهتر از من راهنماییتون میکنن
        همگی موفق باشین

        پاسخ دادن

        • :D

          یا خدا یعنی ما قراره با ایشون رقابت کنیم؟خانم صالحی انشاله که برای امور مالیاتی اصفهان که شرکت نکردی درسته؟اگه برا اصفهان زده باشین من یکی از همین تریبون‌انصراف خودم را اعلام میکنم و ازدور رقابت خارج میشم:D


        • رضا

          پرچم اصفهان بالاس نظر لطفته داداش


      • ناشناس

        سلام، در مورد محاسبه میانگین کل خواستم بگم که اولا بنده فقط تجربه فراگیر دوم رو دارم دوما در فراگیر دوم میانگین کل برابر مجموع میانگین عمومی و اختصاصی تقسیم بر دو، سوما حد نصاب برابر بالاترین نمره میانگین کل در خوشه مورد نظر تقسیم بر دو، چهارما نمره نهایی آزاد برابر میانگین اختصاصی ضربدر 0/6 بعلاوه میانگین عمومی ضربدر 0/4 … و اینو هم بگم که سهمیه بومی هم روی نمره نهایی آزاد تأثیر میزاره نه میانگین کل… نتیجه نمره نهای آزاد میتونه از بالاترین نمره میانگین کل بیشتر باشه و این یعنی کسی که بیشترین نمره رو آورده و هیچ سهمیه ای نداره ممکنه به مصاحبه دعوت نشه…….

        پاسخ دادن

    16. به میثم کریمی

      سلام ،آقا میثم صنعتی میگید چه کتابی بخونم ممنون میشم راهنمایی کنید

      پاسخ دادن

      • میثم کریمی

        با سلام؛
        جواب سوالتون رو توی صفحات گذشته کامل توضیح دادم..
        با سپاس

        پاسخ دادن

        • بهنام

          نیشه حدودا بگید کدوم صفحات نتونستم پیداش 😨کنم


        • ناشناس

          سنجشی جواب میدی… با سلام…. با سپاس……. در کل کلاست بالا رفته……


      • لیلا

        سلام منم حل المسایل صنعتی 1 جمشید اسکندری رو میخوام آیا کسی هست به یاری ما بشتابد???????

        پاسخ دادن

      • میثم کریمی

        کتاب برای صنعتی زیاد مهم نیست و بیشتر تست مهمه. نظر من اینه که کتاب حسابداری صنعتی انتشارات راه رو بخونی و بعدش تست های ارشد رو از هر جا گیر آوردی بزنی.. البته که بایستی تست های کتاب انتشارات راه رو هم کار کنی تا مبانی دستت بیاد.. موفق باشید

        پاسخ دادن

        • بهنام

          سپاس


    17. ایلیا

      آقای میثم کریمی شما همون دکتر نوبخت نیستید؟

      پاسخ دادن

      • میثم کریمی

        راستش سوالات دوستان طوریه که به خودمم شک میکنم 😀

        پاسخ دادن

    18. RSN

      سلام به همگی
      وقتتون بخیر
      خسته نباشید 🙂

      یک سوال دارم ، لطفا اگر کسی اطلاع داره جواب بده
      آزمون استخدامی،برای تمام دستگاههای اجرایی به تعویق افتاده ؟
      من دانشگاه علوم پزشکی ثبت نام کردم

      بسیار متشکرم

      پاسخ دادن

    19. تذکر

      دوستانی که جدید اومدید روانی کردید مارو بس که گفتید چی بخونیم.یه زحمت به خودتون بدید صفحه های قبل رو بخونید.همش کامنت تکراری.چه خبره بابا

      پاسخ دادن

      • shadmehr

        مرسی . اه .

        پاسخ دادن

        • میثم کریمی

          خیلی خوشحالم که اینجایی 😀 اه


    20. میثم

      آزمون لغو شد همین الان شبکه خبر قبل از اخبار ورزشی گفت آزمون 19شهریور به زمان دیگری موکول شد… ای جاااان

      پاسخ دادن

      • ....

        پس چرا توی سایت شبکه خبر چیزی نزده

        پاسخ دادن

      • ساناز

        واقعااااا خدا کنه یک ماهی عقب بیافته

        پاسخ دادن

      • ندا

        خدایی راست میگین؟

        پاسخ دادن

      • کژال

        پس جرا توی سایت خبر، خبری درموردش نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    • Reza.M

      ماده رو خوندم معنیش اینه که اداره مالیات اگه تا 5 سال به درآمد مودی که از دادن اظهارنامه مالیات بر درآمد طبق قانون معاف شده اند رسیدگی نکنه یا برگ تشخیص مالیات یا منبع درآمدش معلوم نشه که بوسیله اون براش برگ تشخیص صادر کنن بعد از 5 سال دیگه اداره مالیات نمیتونه درآمدی براش منظور کنه که بوسیله اون مالیات تعیین بشه . مگر اینکه تا قبل از 5 سال برگ تشخیص مالیات صادر شده باشه برا مودی یا منبع درآمدش مشخص شده باشه .
      اگر مالیات تعیین شده باشه تا اخر عمر شخص مکلف به پرداختش هست . اما بعد از گذشت 5 سال دیگه اگه مالیات تعیین نشه قابل محاسبه نیست.
      مثلا در سال 96 برگ تشخیص مالیات برای شخصی مربوط به سال 89 صادر میشه شخص میتونه ادعای مرور زمان کنه و بگه مالیات سال 89 چون تا 5 سال برگ تشخیص براش صادر نشده بوده الان در سال 96 قابل صدور و مطالبه نیس

      پاسخ دادن

      • میثم کریمی

        😀 طرف اگه خود ماده مربوطه رو بخونه، راحت تر میفهمه ها 😀


      • Reza.M

        خلاصش میشه :
        اگه اداره مالیات برا کسی برگ مالیاتی صادر کنه طرف مالیات برگ صادر شده رو تا اخر عمر باید پرداخت کنه و بعد از مرگش هم از اموال و ماترکش وصول میکنن . تا اینجا فهمسین 😁😁

        حالا برا کسی که برگ مالیاتی صادر نشده بعد از گذشت 5 سال دیگه دارایی نمیتونه برگه صادر کنه و مالیات تعیین کنه برا شخص.

        طرف مالیات براش تعیین نشده سال 89 الان سال 96 هست . 5 سال ازش گذشته پس اداره مالیات نمیتونه به طرف بگه الان بیا برات مالیات سال 89 رو تعیین کردیم بیا بده . به این میگن شمول زمان یا مرور زمان . فهمسین ؟😁😁😁
        نفهمسین هم اشکال نداره چون اداره مالیات از همه مالیات میگیره الان چه اونایی که مرورن چه اونایی هم که نیستن شما هم استخدام شدی میی جزشون از همه میگیری مگه اینکه طرف خودش بفهمه و اعتراض کنه وگرنه مالیات هرکی داد اینا میگیرن😂😂


      • ....

        خوب توضیح دادین ممنون


  2. مرتضی

    سلام من خوشه امورمالیاتی شرکت کردم.به نظرتون واقعا درسته که ازمون عقب میفته و19شهریور برگزار نمیشه؟چون فعلا به طور رسمی اعلام نشده وزمان جدید تعیین نشده من شک دارم ومیگم شایدهمون 19شهریور شد.ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ دادن

  3. میرزا

    سلام برادر میثم کریمی
    ایا اصلاحیه جدید علوم پزشکی مربوط به دستگاههای اجرای خم می می شود اطفا اگر خبر دارید راهنمایی بفرما

    پاسخ دادن

    • میثم کریمی

      سلام
      راستش من خودمم بی خبرم..

      پاسخ دادن

    • میثم کریمی

      سلام
      راستش من اطلاع ندارم

      پاسخ دادن

  4. میرزا

    با سلام
    دوستان ایا اصلاحیه جدید که برای استخدام علوم پزشکی زده اند به دستگاههای اجرایی هم مربود می شود

    لطفا خواهشا یکی جواب منو بده

    پاسخ دادن

    • علی آقا

      معلوم نیست

      پاسخ دادن

  5. جواد از یزد

    سلام بچه ها من با دستور رییس جمهور مخالف هستم بابت لغو آزمون به خاطر تبعیض جنسیتی به چند دلیل اگر بد میگم شما بگید!!!
    1-خانم ها غیر از مشاغل زنانه نظیر معلم مدرسه دختران و دکتر زنان و پرستاری و کارایی که مختص خانم هاست که یک مرد نمیتونه انجام بدهد!!! باقی مشاغل را باید بگذارن برای مردا(ولی استثناش اینکه فقط زنان سرپرست خانواده میتونن غیر از کارای مختص خانم ها که مختص مرداست نظیر تحویل داری بانک و کار در مغازه ها و …این دست از کارها را انجام دهند چون اونا خرج خانواده رو دوششونه و چاره ای نیس)
    2-دولت باید تا میتونه باید از اشتغال خانم ها در کارای غیر مرتبط که بالا گفتم جلوگیری کند نه اینکه بیاد ظرفیتشونم بیشتر بکنه تا من مرد جوون و امثال من که از خدمت اومدیم کار مناسب نداشته باشیم نه میتونیم ازدواج کنیم وقتی ما نتونیم ازدواج کنیم دیه خانم برای چی کار کنه چون مردی نیس بیاد خواستگاریش و هزار تا آسیب اجتماعی داره نداشتن و یا پیدا نکزدن شغل برای مرد نظیر اعتیاد و … (نگید کار برای مردا در بازار آزاد زیاده خودتون خوب میدونید دخترای امروزی راضی نمیشن به این کارا آزاد بیرون!!!)
    3 -چرا خانم ها اینقدر دنبال کار بیرون هستید به ولاه وظیفه اصلیمونا فراموش کردیم زن برای کار داخل خانست و مرد برای کار بیرون چرا چون خدا زن را کانون خانواده قرار داده و ….(نگید بابا اینا قدیمی شده پس چرا قدیم این مشکلاتی که خانواده ها دارن حالا نداشتن؟؟؟)

    پاسخ دادن

    • میثم کریمی

      عزیزم، این یه بحث ریشه ای هست. اینجا هر چقدر هم بخوای مخالف یا موافق باشی، کسی حرفتو قبول نمیکنه. یا اشتباهه یا درسته. از من میشنوی روزی که میری خواستگاری، حتما این موضوع رو مطرح کن، اگه شرایطتون اوکی بود و به هم خوردین، ازدواج کنین با هم. خود منم همین کار رو میکنم.. خواسته هات رو مطرح کن، اگه انتظاراتتون یکی بود، خب که مشکلی نیست، اگه نبود، برو خواستگاری یکی دیگه..

      پاسخ دادن

      • جواد از یزد

        میثم جان الان 99 درصد دخترای یزدی فقط راضی میشن زن مرد کارمند بشن منم جا اونا بودم همین کار را میکردم چرا چون کارای دیه امنیت نداره هر لحظه امکان اخراج یا تعدیل نیرو است!!!!! ولی کارمندی به قول قدیمی ها حقوقش زساد نیس ولی باریکه آبیه که قطع نمیشه!!!!


      • یه خادم

        باسلام
        والا چی بگم.از دست بعضی مسئولین.منم یه دخترم.کار رو دوست دارم اما اگر واقعا بخوام فکرکنم هیچوقت راضی نمیشم بچه هامو بدم مهد یا مامانم که وقتی من سرکارم مراقبشون باشه.همسرهم که جای خود دارد.بااین وجود دارم میخونم.چرا؟؟!!!چون خانوادم توقع دارن اینهمه درس خوندی آخرش چی.هر0یم بگی بابا وظیفه من بعنوان یه زن چیز دیگست گوش شنوایی نیست.مجبورم بخونم.مجبور.تمام تلاشمم میکنم.که بعد اگر نشد ته دلم راضی باشم که … .بگذریم.خدا همه رو به چیزای خیری که میخوان برسونه.آمین


    • کسری

      لایک.. موافقم..

      پاسخ دادن

      • بیکار

        آقاجواد الان99درصدآقایون دنبال دخترای شاغل هستن چ میگن تواین زمونه ی نفرنمیتونه خرج خونه روبده بااین اوضاع گرونی وحقوق پایین ک واقعا راست میگن،هنوزشماآقایون نرفتین توزندگی مشترک ببینین بایه حقوق ب هیجاک نمیرسی ب نون شبتم محتاج بشی


      • جواد از یزد

        بیکار عریز آدم کمتر مخوره تا زندگیش آلاخون والاخون باشه!!


      • میثم کریمی به بیکار

        من موندم این آمار 99 درصدی رو با چه ملاکی و از کدوم مرکز و با کدوم سرشماری به دست آوردین..
        کاری ندارم چی درسته و چی غلط، من الان واقعا میخوام بدونم این آمار 99 درصدی آقایون رو از کجا آوردین.. صحبت های بی اساس نکنین لطفا.


  6. جمشید

    سلام
    دوستان عزیز زمان آزمون تعیین شده ؟
    چون قرار بود به تعویق بیفته

    پاسخ دادن

    • کبرا

      سلام دوستان زمان آزمون تعویق افتاده مشخص شد؟؟؟؟؟؟

      پاسخ دادن

  7. سحر به میثم کریمی

    ممنون آقای کریمی ازراهنماییتون؛منظور ازحقوق بیمه کتابی به همین نام است؟وشما اشاره ای اصول تئورهای مدیریت نکردین شرمنده آقامیثم؛ممنون میشم پاسخ بدین

    پاسخ دادن

    • میثم کریمی

      سلام، بله، حقوق بیمه، به همین نامه و اصول تئوری های مدیریت همون مبانی مدیریته که کتاباش رو بهتون گفتم و دوباره میگم:
      مبانی سازمان و مدیریت دکتر سید محمد مقیمی و تئوری ساختار رابینز

      پاسخ دادن

  8. داوطلب

    بچه ها قوانین مالیات مستقیم فصل اول معافیت ها٬ خط اولش نوشته متن زیر جایگزین ماده ۱۳۲ قانون مالیات مستقیم و تبصره هاش میشود.بلافاصله ماده ۱۳۲اومده اخره پاراگراف ماده ۱۳۲ نوشته : از تاریخ شروع بهره برداری یااستخراج یافعالیت به مدت ۵سال و در مناطق کمترتوسعه یافته به مدت ده سال با نرخ صفر مشمول مالیات می باشد.
    اونایی که کتاب دارن یه نگاهی میندازن ببینم ایا این درسته؟چون من دوتا ققوانین‌ از سایت گرفتم یکیشون این و گفته یکیشون یه چیزه دیگه . ثواب داره جواب بدید

    پاسخ دادن

    • امور مالیاتی

      سلام .من کتاب چاپ 94دارم نوشته از تاریخ شروع بهره برداری یا استخراج ب میزان 80درصد و به مدت چهار سال و در مناطق کمتر توسعه یافته به میزان صد در صد و ب مدت 10سال

      پاسخ دادن

      • ناشناس

        مال شما قوانین قدیمه. قوانین جدید و از سایت اداره مالیات بگیرید


    • به داوطلب

      دوست عزیز برا من نوشته الحاقی ماده 31 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و مصوب 1394 و مثل همین چیزیه که شما گفتین

      پاسخ دادن

    • امور مالیاتی

      سلام با پیگیری ای که کردم فهمیدم این ک شما نوشتین جدیدتر و اصلاح شدشه برای من زده چاپ اردیبهشت 94اما اصلاح شده چاپ تیر 94هست ..منم باید چاپ جدیدش بخرم ..ممنون ک منم آگاه کردید🙏

      پاسخ دادن

  9. سورنا

    سلام دوستان من از استخدامی های ۹۳ تامین اجتماعی هستم برای همتون آرزوی موفقیت دارم من خودم هم توی است آزمون شرکت کردم شاید بگین زیاده خواهم ولی خب من قبل اینکه تامین اجتماعی قبول بشم دو سال قبلش گزینش مالیاتی رو رد شدم خیلی بهم ریختم چون کلی براش وقت صرف کرده بودم هرچند تامین اجتماعی هم ارگان خوبیه ولی از اول دوست داشتم مالیاتی قبول بشم امیدوارم شما هم به آرزوتون برسید

    پاسخ دادن

    • ژاوی

      گزینش رد شدین یعنی مصاحبه قبول شدید و در مرحله بعد رد شدید؟
      میشه علت رد کردنتون تو گزینش رو بگید

      پاسخ دادن

  10. مهتا

    سلام.کسی نیست رشته ریاضی تو این ازمون شرکت کرده باشه؟

    پاسخ دادن

    • مینا

      سلام من شرکت کردم شما ساکن کجا هستین؟

      پاسخ دادن

      • مهتا

        سلام.خداخیرت بده جواب دادی.من ساکن زاهدانم.شماکجایین؟منابع چی میخونین؟


  11. دومین استخدامی دستگاههای اجرایی

    دوستان خبری از جوابای مصاحبه دومین ازمون دستگاهای اجرایی چراااااا نیست😕😕😕😕😕کسی خبری داره انتظار خییلی طولانی شد

    پاسخ دادن

    • آذر

      راست میگه خب.یعنی دیگه شورشو دراوردن.هفته ی بعد هم مطمئنا بخاطر انتخاب رشته خبری از نتایج نیست.

      پاسخ دادن

  12. امیدوار

    سلام دوستان لطفا پیگیر باشید که زمان آزمون زود مشخص شه ، من که اصلا نمیتونم رو خوندنم تمرکز کنم.

    پاسخ دادن

  13. صالح

    سلام برای زبان ۵۰۴واژه چه کتاب تست بخونیم?ممنون میشم اسم مولف بگین

    پاسخ دادن

    • Reza

      سلام خداوکیل زبان نخون میزنی درصد ها ی حد نصاب رو میبری بالا یه کم به فکر بقیه باش

      پاسخ دادن

  14. Reza.M

    دکتر نوبخت در پاسخ به این سوال که باتوجه به
    http://www.e-estekhdam.com/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D8%B9%D8%AF%D9%85-%D8%B1%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88/

    پاسخ دادن

    • ناشناس

      خبرت ماله هفته قبله دوست عزیز

      پاسخ دادن

      • Reza.M

        نوشته به سرعت داریم کار میکنیم فک کنم 120 کیلومتر در ساعت باشه . دارن انجام میدن تا ازمون سر موعدش برگزار شه


  15. Reza.M

    آقا میثم برا آزمون چی بخونیم دادا؟
    ازمون که تعویق افتاده به چن دلیل خخخ
    چی بخونیم حالا که ازمون تعویق افتاده؟
    اصن برا چی بخونیم حالا که نمیخان ازمون بزارن . خخ😁😁

    پاسخ دادن

    • میثم کریمی

      اول اینکه آزمون تعویق افتاده، لغو نشده به طور کلی
      دوم اینکه اگه فکر میکنید نخونین موفقتر هستین، خب شما نخونین.. بعضی از دوستان تا روز آزمون که معین نیست چه روزیه، میخونن.. آخرش هم نتیجش رو میبینن..

      پاسخ دادن

    • لیدا

      وا… زبونت رو گاز بگیر.آزمون به تعویق افتاده لغو که نشده.

      پاسخ دادن

      • Reza.M

        با زبون من چیکار داری فقط راجع به زبون خودت صلاحیت اظهار نظر داری


  16. مسعود

    دوستان سلام
    یک سؤال
    من به جای آن که بزنم بومی شهرستان هستم، زدم بومی استان (چون ظاهرا بومی شهرستان امتیازش بیشتره). آیا بعداً (قبل از آزمون) سنجش فرصتی برای اصلاح اطلاعات به داوطلبان میده؟
    ممنون

    پاسخ دادن

    • majid

      احتمالا دفترچه جدید که بیاد همزمان میتونین اصلاحات مورد نظرتون رو انجام بدین.

      پاسخ دادن

      • لیلا

        احتمالا نه صددرصد همینطور خواهد بود


    • Reza.M

      شاید موقع کارت ورود به جلسه ویرایش هم بزارن معلوم نیس اون موقع باید نیگا کنی

      پاسخ دادن

  17. majid

    سلام

    پاسخ دادن

  18. رامین

    آی…..ملت یکی بگه این کتاب نمونه آزمون های دستگاههای اجرایی کشور چگونه کتابی خودم کشتم چرا جواب نیدهین

    پاسخ دادن

    • سی سی

      کتابشو ندیدم ولی مطمئنا هرچی تست بیشتر بزنید دستتون نسبت به بقیه جلوتره. حالا تایید دو تا از دوستانم چاشنی ش کنید یا نکنید چیزی از ارزش کتاب تست استخدامی کم نمیکنه. در کل هر چی تست بیشتر بهتر. موفق باشید

      پاسخ دادن

      • میثم کریمی

        موافقم، برای آزمونی که تستی هست باید مثل خودش خوند، یعنی تستی. البته این قضیه ارزش فهم مطالب رو ساقط نمیکنه. یعنی بایستی اول داوطلب مفهوم مثلا عرضه و تقاضا رو بلد باشه، بعدش تست کار کنه.
        در مجموع شما درست میگین. تست زیاد کار کردن، ارزش زیادی به داشته های فرد میده..


    • رسول

      من کتاب نمونه آزمون های دستگاههای اجرایی کشوررو خریدم.اصلا به درد نمیخوره

      پاسخ دادن

  19. مصطفی

    با عرض سلام خدمت دوستان :
    برای دروس تخصصی خوشه امور اداری ( تئوری های مدیریت و تجزیه و تحلیل سیستم ها ، مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی ، تئوری های مدیریت دولتی ، حقوق اداری و قانون مدیریت کشوری ) چه منابعی مناسب تر برای آزمون هست ؟؟ ممنون می شوم دوستان منابع تشریحی و تستی مناسب که مطالعه کرده اند یا قبلآ با مطالعه ی آنها درصد های بالا زده اند را معرفی کنند .

    پاسخ دادن

    • سی سی

      اگه من جای شما بودم برای تئوری ها یه کتاب جامع و خلاصه انتخاب میکردم مثل کتاب تئوری مدیریت و رفتار سازمانی دو جلدی پارسه یا ماهان. برای منابع انسانی کتاب اسفندیار سعادت یا آرین قلی پور مناسب هستش.البته اگه همون پارسه رو بگیرید توش منابع انسانی هم داره و نیازی به خوندن مجزا نیست. قانون خدمات کشوری هم تو نت قابل دانلود و موجود هستش. برای مدیریت دولتی هم چون کارشناسی بازرگانی بودم نظری نمیدم.دوستان دولتی میدونن چه منبعی بهتره. موفق باشید

      پاسخ دادن

      • ساناز

        سلام . من برای تئوری های مدیریت کتاب سید جوادین رو گرفتم . البته رفتار و منابع رو هم بعد از تئوری آورده. ولی خیلی پر حجمه و گمون نکنم برسم همه رو بخونم. میخوام بپرسم کتاب های سید جوادین خوب هستن ؟؟؟ دوستان مدیریتی جواب بدن ممنون میشم


      • میثم کریمی

        البته با اجازه سی سی بزرگوار، به خانم ساناز جواب میدم؛
        کتاب سید جوادین کتاب خوبیه، در کنار اینکه خوبه، نکات ریز خیلی داره. راستش حدود 2 سالی میشه که از کتاب های رضائیان و الوانی کمتر سوال طرح میشه، بیشتر الان دارن میرن سمت کتاب مقیمی. ولی کتاب سید جوادین هم بخش زیادی رو پوشش میده. درس تئوری ها و رفتارسازمانی، درسی نیستن که توش بگیم شما با این کتاب یا با اون کتاب تکمیل میشین. درس تئوری و رفتار همیشه دردسر ساز بوده و هست. بایستی تا میتونین تست کار کنین. تست های کتاب مقیمی و ساختارسازمانی رابینز، رفتار سازمانی رابینز و رفتار سازمانی رضائیان رو گیر بیارین و تست کار کنین.. البته این نظر بندس و دوستان دیگه بهتر میتونن کمکتون کنن.. موفق باشید


      • مصطفی

        ممنون به خاطر پاسختون


      • ساناز

        آقای کریمی خیلی خیلی از راهنمایی هاتون ممنونم . این اولین آزمون من از رشته مدیریته و منابع شم خیییلی زیااااده . آدم گیج میشه 😢


    • مرتضی

      سلام دوست عزیز اگه میذونی یه منبع واسه تیوریهای مدیریت دولتی واسه ما معرفی کن

      پاسخ دادن

      • علی

        من تئوریهای مدیریت مدرسان شریف،حقوق اداری تقویت دوراندیشان، جزوه قانون خدمات خوندم قبول شدم


      • ناشناس

        سلام، منم دنبال یه منبع خوب هستم یه کتاب هست به همین اسم و مولفش نرگسیان هستش ولی تعداد صفحاتش 400 هستش، از طرفی برخی از بچه میگن منظور از تئوری های مدیریت دولتی همون مبانی مدیریت دولتی هستش که خلاصه کتاب پیام نور می تونی از نت دانلود کنی، منم خودم رو این خلاصه ها تمرکز کرم حالا نمیدونم چکار کنم؟


    • مسعود

      آقا مصطفی، چه دستگاه هایی رو انتخاب کرده اید؟ تهران؟

      پاسخ دادن

      • مصطفی

        سازمان قضایی نیروهای مسلح قم ….. البته شانسم خیلی کم هست چون فقط یک نفر می خواهند ولی خب تلاشم رو می کنم


    • فاطمه

      منم اموراداری شرکت کردم ولی وقت نمیشه کل منابع تخصصی روبخونم،ازبین کتاباچندتاشوبادقت میخونم،روبقیه هم وقت نمیذارم

      پاسخ دادن

      • ناشناس

        سلام به نظر من خلاصه کتاب های تئوری مدیریت از نت بگیری راحتری مفید و خلاصه توضیح داده ….


  20. میترا

    درود خداوند بر شما تلاشگران باشد در این امتحان رستگار شود
    دوستان سر جدتون یکی بیاد بگه زبانهای برنامه نویسی دقیقا چیه
    تحلیل و طراحی سیستم چیه
    رشته کامپیوتریها کجایین ؟

    سواب داره پاسخ بدین ینی یه بنده خدا نیس بجوابد

    پاسخ دادن

    • آزیتا

      دوستان کامپیوتر چرا اشتراک دانش ندارید شما؟؟؟ خدا رو خوش نمیاد اگه چیزی میدونید خب بگید.

      پاسخ دادن

      • امیر محمد

        من یه کتاب دانلود کردم برای درس تحلیل و طراحی با نام تحلیل و طراحی سیستم ها در مهندسی نرم افزار بچه ها ، واسه طراحی و پیاده سازی هم کتاب پرات عااالیه و درس پایگاه داده هم که کتاب فراوونه من هنوز کتابی دانلود نکردم ، نمونه سوالات پایگاه را فقط دارم، تستهای دو درسه دیگه هم جایی ندیدم شما چی؟


    • majid

      زبانهای برنامه نویسی همون درس طراحی و پیاده سازی زبانهای برنامه نویسی دوره کارشناسیه. تحلیل و طراحی سیستم هم یکی از درسهای دوره کارشناسی هست که چند سالیه اضافه شده و قدیمها نبوده. شبیه مهندسی نرم افزار هست ولی با هم فرق دارن نباید با هم اشتباه گرفته بشن

      پاسخ دادن

      • majid

        بچه های کارشناس تحلیل گر و برنامه نویس سیستم


      • majid

        بیایین یه جمعی رو تشکیل بدیم


      • majid

        تبادل جزوه و منبع و نمونه سوال و اطلاعات کنیم


    • امیر محمد

      سلام
      زبانهای برنامه نویسی همون طراحی و پیاده سازی زبان های برنامه نویسه و تحلیل و طراحی هم فک میکنم همون مهندسی نرم افزاره، البته دوستمون میگه اون نیس یه درسی با این عنوان هم رشته های مدیریت دارن که بعید میدونم اون باشه، به هر حال به نظرم مهندسی نرم افزار هم بخونین ضرر نداره

      پاسخ دادن

      • majid

        خیلی بهم شبیه هستن ولی باز یکی نیستن اگر چارت درسهای نرم افزار دانشگاه شریف رو نگاه کنین این درس پیش نیاز مهندسی نرم افزاره تحلیل سیستم و. Use case و زبان مدلسازی uml توش بیان میشه


    • اگه خدا بخواد

      گفتم یه بار که زبانهای برنامه نویسی همون طراحی و پیاده سازی زبانها و تحلیل و طراحی مهندسی نرم افزار نیست یه درسی مال رشته مدیریت باید اونو گیر بیارید بخونید

      پاسخ دادن

      • امیر محمد

        اخه اون کتاب ماله رشته مدیریته چه ربطی به کامپیوتر داره، تجزیه و تحلیل سیستم های کامپیوتر با مدیریت یکیه!!!!!!
        کتاب اقای رضاییان مال رشته مدیریته ربطی به رشته کامپیوتر نداره


    • یاسی

      دوست عزیز برای درس تجزبه تحلیل/ تجزبه و تحلیل و طراحی سیستم ها دکتر رضاییان رو بخونید/ زبانهای برنامه نویسی هم طراحی و پیاده سازی زبانهای برنامه سازی حمیدرضا مقسمی رو بخونید.


۹۵

امروز ۴۳۰۰۲ نظر

سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

مهلت ثبت نام تا ۷ مرداد تمدید شده است برای مشاهده خبر اینجا کلیک کنید


توجه : کاربران عزیز لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید

  • برای مشاهده اصلاحیه دفترچه سومین آزمون استخدامی فراگیر اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده صفحه اولین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی و تبادل اطلاعات با سایر کاربران اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده صفحه دومین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی و تبادل اطلاعات با سایر کاربران اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده درصدها و کارنامه های کاربران شرکت کننده در اولین و دومین آزمون فراگیر اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده صفحه اولین آزمون‌ استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود رایگان سوالات آزمونهای برگزار شده مانند اولین و دومین آزمون فراگیر اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود دفترچه شرایط و راهنمای ثبت نام دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده منابع مطالعاتی معرفی شده توسط کاربران اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده دفترچه و شرایط استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی اینجا کلیک کنید.

اخبار لحظه به لحظه سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر 

تلاش رییس‌جمهور در تعلیق آزمون استخدامی در راستای تقویت نقش زنان (۱۷ مرداد ۹۵)

تعیین نحوه برگزاری آزمون دستگاه‌های اجرایی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی(۱۶ مرداد ۹۵)

امکان ادغام و انحلال سازمان ها و منع استخدام در دستگاه های اجرایی(۱۶ مرداد ۹۵)

سازمان سنجش منتظر ابلاغیه سازمان مدیریت برای آزمون استخدامی است (۱۳ مرداد ۹۵)

بررسی علت عدم رعایت نسبت جنسیتی در آزمون جامع استخدامی(۱۳ مرداد ۹۵)

دستور رییس جمهور برای تعویق آزمون استخدامی را به فال نیک می‌گیریم(۱۲ مرداد ۹۵)

نامشخص بودن تکلیف آزمون استخدامی کشور(۱۱ مرداد ۹۵)

آزمون جامع استخدامی به تعویق افتاد (۱۰ مرداد ۹۵)

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت (۶ مرداد ۹۵)

فردا ۷ مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی(۶ مرداد ۹۵)

جزئیات آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی دولت/ اعلام نتایج آزمون ۱۰ دستگاه اجرایی(۴ مرداد ۹۵)

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص تمدید مهلت ثبت نام دستگاههای اجرایی(۳ مرداد ۹۵)

تمدید مهلت نام نویسی سومین آزمون استخدامی ۱۲ دستگاه اجرایی (۳ مرداد ۹۵)

سقف سنی استخدام در دولت چند سال است؟ (۳ مرداد ۹۵)

محل برگزاری آزمون فراگیر استخدامی کجاست؟ (۳ مرداد ۹۵)


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در شهریورماه سال ۱۳۹۵ 

برای مشاهده اصلاحیه اینجا کلیک کنید

آگهی استخدام سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام دستگاههای اجرایی کشور، به حول و قوه الهی، آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور تحت عنوان آزمون استخدامی شهریور ماه ۱۳۹۵ در تاریخ ۱۹/۶/۱۳۹۵ برگزار میشود. در ادامه، توضیحات مربوطه در دو بخش ارائه خواهد شد. بخش نخست شامل توضیحات و شرایط عمومی استخدام در دستگاه های اجرایی و بخش دوم نیز شامل شرایط اختصاصی دستگاههای اجرایی بوده و شغل محلهای معرفی شده توسط هر دستگاه آورده شده است.

برای مشاهده دفترچه دستگاههای اجرایی در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک کنید

برای دانلود مستقیم دفترچه شرایط استخدامی دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کن

فهرست دستگاههای متقاضی

شغل محلها و شرایط دستگاهها شامل: (سازمان امور مالیاتی کشور؛ سازمان تبلیغات اسلامی؛ سازمان تعزیرات حکومتی؛ سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ سازمان دامپزشکی کشور؛ سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور؛ سازمان قضایی نیروهای مسلح؛ مرکز ملی رقابت؛ موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی؛ وزارت امور اقتصادی و دارائی؛ وزارت آموزش و پرورش؛ وزارت دادگستری)

برای ثبت نام استخدام دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دفترچه دستگاههای اجرایی در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک کنید

برای دانلود مستقیم دفترچه شرایط استخدامی دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

اطلاعیه های سازمان سنجش در مورد سومین آزمون فراگیر

برای مشاهده تمام اطلاعیه ها اینجا کلیک کنید


لینک صفحات دستگاههای اجرایی سومین آزمون مشترک فراگیر(کاربران عزیز برای تبادل اطلاعات میتوانید به صفحه مربوط به هر سازمان مراجعه نمایید )

استخدام آموزش و پرورش

استخدام سازمان تعزیرات حکومتی

استخدام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان

استخدام سازمان تبلیغات اسلامی

استخدام سازمان امور مالیاتی

استخدام سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

استخدام سازمان دامپزشکی

استخدام مرکز ملی رقابت

استخدام وزارت دادگستری

استخدام وزارت بهداشت

استخدام موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی

استخدام وزارت امور اقتصادی و دارایی

استخدام سازمان قضایی نیروهای مسلح

استخدام های دانشگاه علوم پزشکی

استخدام مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی


صفحه اولین و دومین آزمون فراگیر دستگهای اجرایی

کاربرن عزیز شرکت کننده در اولین و دومین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی لطفا برای تبادل اطلاعات به صفحه مخصوص هر آزمون مراجعه نمایید :

برای مشاهده صفحه اولین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی و تبادل اطلاعات با سایر شرکت کنندگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه دومین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی و تبادل اطلاعات با سایر شرکت کنندگان اینجا کلیک کنید


  • آگهی‌های استخدام امروز پنج شنبه ۲۱ مرداد سال ۱۳۹۵ در یک نگاه
  • آگهی های استخدام بانکها و سایر موسسات را به محض انتشار دریافت کنید
  • دانلود برنامه موبایل وب سایت ای استخدام (نسخه اندروید)
  • فرصت استخدام را با رزومه حرفه ای از دست ندهید (رزومه ساز رایگان)
  • چگونه از جلسه مصاحبه استخدامی سربلند بیرون بیاییم؟
  • در مصاحبه های استخدام های دولتی چه می پرسند؟


برای مطالعه تجربیات کاربران وب سایت از آزمون تا مصاحبه اینجا کلیک کنید

43,002 نظر برای «سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی سال ۹۵»

  1. سحر

    سلام دوستان،من برا صنعتی مدرسان گرفتم یه کمیشو خوندم خیلی سخته .از اینطرف کاردانی مدرسان هم دارم که تستای خوبی داره.ب نظرتون فقط کاردانی رو بخونم کافیه و میتونه رضایت بخش باشه،؟من تو ازمونایی که دادم اصل صنعتی نیومده ب خاطر اون خیلی درگیرشم،ممنون میشم اگه اطلاعاتی دارید بدید ممنونن

    پاسخ دادن

  2. فاطیما خانم

    بچه ها کی اینجا تا الان خوب درس خونده؟؟؟

    پاسخ دادن

    • سیمین

      همه خوب خوندن.فقط شما جا موندی.خخخخخ

      پاسخ دادن

      • شهرزاد

        واااااای چقد خندیدم سیمین جون.خخخخخ. نه فاطیما خانوم همه مث همیم


  3. مهسا

    دوستان امور اداری برای دولتی چی بخونیم؟؟؟

    پاسخ دادن

  4. ناشناس

    بچه ها نمیدونم کسی داره اذیت میکنه یا جدیه!در کمال تعجب همین الان واسه من هم پیام اومد که ازمون روز 19 برگزار میشه!!!!!

    پاسخ دادن

    • میثم کریمی

      😀 باشه

      پاسخ دادن

    • ***

      جدی سلام ماروهم میرسوندی میگفتی مشتاق دیدارآزمون جوووووووون

      پاسخ دادن

    • شهرزاد

      فکر کنم به ترتیب حروف الفبا از رو دفترنمرشون دارن پیام میدن. حالا منکه باید اول دفتر نمره باشم ولی اقای کریمی و سایرین حواستون باشه با این فامیلیتون شونزده هفده شهریور نوبت شماست ک پیام واستون بیاد ها اخر دفتر نمره این. یکی دو روز بیشتر برای درس خوندن وقت ندارین. دوستان سنجش به منم پیام بدین مرسی اه

      پاسخ دادن

  5. مجید

    ادمین چرا اجازه نمیدی بچه ها تبادل جزوه و سوال کنن?

    پاسخ دادن

    • پشتیبان چهار

      با سلام
      کاربر عزیز نظرات خلاف قوانین سایت تایید نمی شود.شما می توانید سوالات و جزوات را برای ما ارسال کنید تا بعد از بررسی از طریق تیم آموزشی ما در صفحه ی تجربیات با نام خود شما به صورت رایگان در اختیار دیگر کاربران سایت قرار گیرد.
      با تشکر

      پاسخ دادن

    • رضا

      برای اینکه با پول بفروشه…

      پاسخ دادن

  6. Mino

    سلام
    دوستان تحلیلگر و برنامه نویس که سال گذشته شرکت کردین کسی هست یه مقدار در مورد سوالا تبادل نظر کنیم؟
    من یادمه درس زبان های برنامه سازی همون طراحی خودمون بود و پایگاه هم همون پایگاه داده و اس کیو ال فقط یه بخشی اظافی بود و ناشانا که مربوط به شی گرا میشد!
    درس تحلیل هم یادمه دوسه تا سوالش مربوط میشد به مهندسی نرم افزار اما باقی سوالاتش نفهمیدم از کجا بود و چی بود؟! کسی هست که مطلع باشه از کجا طرح شده بودن؟

    پاسخ دادن

    • علی آقا

      من رشتم کامپیوتر نیس وگرنه کمکتون میکردم

      پاسخ دادن

    • مجید

      این درس پیش نیاز مهندسی نرم افزاره. باید برین ببینین در دانشگاههای معتبر مثل شریف یا امیرکبیر این درس رو از چه منبعی درس میدن.

      پاسخ دادن

  7. mmm

    ادمین یه پیگیری بکن ببین قضیه از چه قراره
    یه دفعه شوخی شوخی سر موعد برگزار میشه بدبخت میشیم میریم..شرایط ماها برابر نیست واسه همین نمیتونیم خوب برنامه ریزی کنیم اگه قرار نیست ازمون روز تعیین شده باشه بفهمیم یریم پی بدبختیمون

    پاسخ دادن

    • پشتیبان چهار

      با سلام
      کاربر عزیز به محض اطلاع از آخرین اخبار در این باره حتما اطلاع رسانی می شود.
      با تشکر

      پاسخ دادن

  8. کسرﻱ

    امیر محمد و دوستان کامپیوتری!
    سلام همگی
    این لینک تجزیه و تحلیل سیستم در مهندسی نرم افزار رو میشه قرار بدید؟
    مدیر تایید میکنن اگه ذکر کنید جزوه درسی هستش
    دوستانی که سوالات فراگیر قبلی رو یادشونه متوجه نشدن دقیقا طبق کدوم سرفصل طرح شده سوالات؟چون بین مدیریت و صنایع و پیش مهندسی نرم افزار تفاوت زیاده

    پاسخ دادن

  9. شهرزاد

    راستی بچه ها ما هفته دیگه برنامه شمال ریختیم. مدیونین اگه در نبود من درس بخونین. وجدانا وایستین منم برم برگردم بعدش باهم مطالعه کنیم و پیش بریم اننننننننقد اونجوری خوبههههههههههههه.اصن در صورتیکه وایستین من برگردم بعد باهم بخونیم بار علمی افراد افزایش پیدا می کنه. مرسی اه

    پاسخ دادن

    • mmm

      کتاباتونم ببرید شمال یکم حال و هواشون عوض شه
      بدبختا از بس تو این دو سه هفته ورق خوردن لب ولوچشون اویزون شده

      پاسخ دادن

      • شهرزاد

        ارههههههههه تصمیم دارم ببرم غرقشون کنم از همشووون بدم میاااااااااد خخخخخخخخخخخخخخخ


    • میثم کریمی

      کجاااااا دارین میاین؟ به خونواده بگین الان نیاین شمال. الان بیاین، کلافه میشین ها.. من گفته باشم، نگین کریمی شمالی بود بهمون نگفت اوضاع هوا شبیه حموم آب گرمه.. همینطور نشسته باشین یکجا و کاری هم انجام ندین، عرق میکنین و کلافه میکنه شما رو..

      پاسخ دادن

      • شهرزاد

        ای وای من رییلی؟؟؟ چاره ای نیست اکثرا مرخصی کاریشونو گرفتن برنامه ریختیم دیگههه تا خدا چی بخاد. تایم دیگه ای خالی نداریم.


      • به کریمی

        مگه شما شمالی هستین?شما اهل قم نبودین احیانا?


      • میثم کریمی

        خیر، بنده شمالی هستم.. (شهرستان آمل)


    • shadmehr

      خوبه من برنامه ریزی میکنم روزی 16 ساعت بخونم !

      پاسخ دادن

      • شهرزاد

        آفرییییییییییییییین هرچی یاد گرفتین طرف من هم فوت کنین پس خخخخ. ولی وجدانا موضوع مرگ و زندگی ک نیست دوست عزیز. یکم کمتر بیشتر بخونید اَه


    • shadmehr

      من قبلا هم گفتم . رقیب های من برن دنبال ازمون دیگه ای چون تو این ازمون شکستشون میدم !

      پاسخ دادن

      • شهرزاد

        یکم جمع تر بشینید ما هم جا میشیم. خیییلی خوشحالم که عزمتونو جزم کردین.


  10. سعید

    سلام بچه ها
    من کتاب مالیات دوانی رو خریدم
    توی فصل مالیات های مستقیم باید ماده های اصلاحی قبل از٩۴ و حذف شده رو هم بخونیم و یا فقط مواد اصلاحی سال ٩۴ و مواد تغییر نکرده رو باید خوند؟

    پاسخ دادن

    • Reza.M

      در در طرح سوال از قانون ملاک اخرین قانون مصوب است .

      پاسخ دادن

  11. مونا

    پس چرا به ما پیام ندادن. اگر قرار بود تغییر نکنه اون بالای صفحه اطلاع رسانی میشد

    پاسخ دادن

  12. تیمور

    بچه هایی که تجربه آزمون دارند: آیا دفترچه سوالات عمومی و تخصصی رو با هم توزیع می کنند یا اول عمومی و بعد در زمان معین تخصصی؟
    بنظرتون خوندن زبان انگلیسی واسه کسی که پایه قوی نداره توجیه داره یا نه؟

    پاسخ دادن

    • مجید

      اول عمومی بعد تخصصی. ولی کاش اجازه میدادن هر کسی خودش زمان پاسخگویی به سوالات عمومی و تخصصی رو تعیین میکرد. تو آزمون قبلی برای سوالات عمومی وقت کم آوردم و برای سوالات تخصصی وقت زیاد.
      در مورد زبان هم من نظرم برای کسایی که زبانشون خیلی ضعیفه منفیه.

      پاسخ دادن

    • زهرا

      سلام. نه دفترچه ها رو جدا توزیع میکنن. وقت عمومی و اختصاصی هم مجزاست.

      پاسخ دادن

    • mmm

      نه دفترچه جداست یعنی فقط کافیه وقت کم بیارید مراقب چنان بدو بدو میاد برگه رو از دستت میگیره که از ترسش اطلاعات تخصصیت یادت میره
      سوالات زبان بنظرم بیخیالش نشید بهتره چون درسی هست که اکثرا صفر میزنند با خوندن بخش گرامر میتونید راحت به 3یا 4 تا از سوالات پاسخ دهید واین یعنی سبقت گرفتن از دیگران

      پاسخ دادن

    • تیمور

      مرسی از دوستان که پاسخ دادن.

      پاسخ دادن

  13. shaghayegh

    سلام ادمین
    خسته نباشید
    ببخشید امروز صبح یه پیام اومد به گوشی من که آزمون استخدامی در تاریخ تعیین شده قبلی برگزار میشه، خواستم بدونم حقیقت داره ؟ شما اطلاعی نداربن از این موضوع؟ آخه قرار بود که تغییراتی در درفترچه ایجاد کنن اما الان توی سایت سنجش هم نگاه کردم هیچ دفترچه جدیدی نیومده بود
    ممنون میشم پاسخ بدین

    پاسخ دادن

    • مسعود

      سلام اگه واسه شما پیام اومده واسه من هم از سازمان سنجش زنگ زدند که گفتن امتحان 19 شهریور است . با سپاس

      پاسخ دادن

      • مریم

        بچه ها خواهشا توی این شرایط پر استرس شایعه پراکنی نکنید. لطفا یکم شرایط همو درک کنیم!


      • شهرزاد

        ای واااااای من فکر کردم ازمون عقب افتاده حالا که ازمون سر جاشه من لباس چیییییییییییییییی بپوووووووووووووووووووشم


    • شهرزاد

      خخخخخخخخخخخخخخخخ چه بامزه. خواستن سورپرایزمون کنن حتما

      پاسخ دادن

    • علی آقا

      از سازمان سنجش اومدن در خونمون گفتن ازمون سر موقع خودشه حتما تشریف بیاری یادت نره!تازه پیشاپیش کیک و ساندیسمم بهم دادن

      پاسخ دادن

    • همیلا

      حتما از دوستاتون بودن خواستن سر به سرتون بذارن

      پاسخ دادن

    • a.s

      فقط برای شما آومده ؟ شاید تو خواب وبیداری بودی؟ یا خواب دیدی ؟ اولا از طریق سایت برای همه اطلاع رسانی میکنن بعدشم فقط صرفا برای یک نفر نمی فرستن

      پاسخ دادن

    • میثم کریمی

      واقعاً؟ سازمان سنجش به منم اس داد، گفت بعد از آزمون بیا برگه های بچه ها رو تصحیح کن چون دستگامون خراب شده. گفت یه خودکار قرمز بیک هم بیار، گفت ما خودکارمون استدلر هست و خیلی رنگ داره.

      پاسخ دادن

    • مریم

      یا تو خواستی ما رو اذیت کنی یا یکی تو رو

      پاسخ دادن

      • ***

        چی میگید بابا شماها ک خوبید،من خودآقای توکلی اومد درخونمون گفت برااینکه خسته نشی تابیای محل آزمون،آزمون تو خونه ازتون میگیرم و بجای ساندس وکیک بهتون چلوکباب میدیم،حالا من چیکارکنم واااااااای استرس دارم


      • mohammad

        اره امروز صبح سازمان سنجش برگه سوالات عمومی و اختصاصی رو با یه پیک برام فرستاده و گفت یادت نره 19 ماه بعدی ازمون داری


    • مجید

      امروز صبح توکلی اومد خونمون یه چایی هم خورد گفت آزمون همون نوزدهم برگزار میشه. هرچی اصرار کردم ناهار بمونه گفت باید خونه بچه های دیگه هم برم

      پاسخ دادن

      • رضایی

        ا پس ما حتما ناهار درست کنیم خیلی زشت میشه


    • مینا

      سلام بر همه دوستان
      و ملت همیشه در صحنه
      خوشم میاد همه پایه اند اساسی و فضای استرس رو تبدیل به فضای شاد میکنید.
      ممنون از همه دوستان

      پاسخ دادن

    • ندا

      سلام نترس توهمه خوب میشی

      پاسخ دادن

    • بهاره

      چه جالب!سازمان سنجش به منم اس داد. گفت برا طراحی سوالا برم کمکشون گفتن ما بلد نیستیم سوال طرح کنیم لطفا تو بیا کمکمون کن.

      پاسخ دادن

      • shadmehr

        من همه نظرات بالا رو تکذیب میکنم با تشکر حسین توکلی.


      • علی آقا

        اگه حسین توکلی این پیاما رو بخونه آزمونو که لغو میکنه هیچی دستور میده جریمه مالیاتی بشیم تازه اونم با مسئولیت تضامنی وای وای وای وای


  14. شهرزاد

    سلام. ایا نظریه قیمت و پول کلاسیک با نظریه ی مقداری پول کلاسیک فرق می کنه؟؟؟ چون توی اولی گفته تقاضا سطح عمومی قیمت ها رو تعیین می کنه و دومی گفته عرضه اینکارو می کنه

    پاسخ دادن

    • mmm

      مالیاتی رو تموم کردین یعنی

      پاسخ دادن

      • شهرزاد

        خخخخخ نه باباااااااااا. استرس نداشته باشین من از هممممممممتون عقب ترم. چون دو شیفت سر کار میرم. الان دارم یکم اقتصاد میخونم مالیاتی رو هم در کنارش.


  15. شهرزاد به ناشناس

    دوست عزیز اولا این ادبیات مناسب یک فرد تحصیلکرده نیست. من تعجب می کنم واقعا!!! در ثانی من از ابتدای جریان استخدامی همراه این سایت بودم که الان در جریان امورم . نه که حالا مث شما از خواب زمستانی بیدار شم و بپرسم لیلی زن بود یا مرد. ثالثا کمی ازون کوبشی رو که برای خوندن میزارین لطفا خرج خوندن صفحات پیشین این سایت کنید. مطمئنم جواب مید 🙂 با تچکر مرسی اه

    پاسخ دادن

    • علی آقا

      کی؟چی؟مگه چی گفته؟صفحه قبل و هم خوندم خبری نبود. به منم بگید جریان چی بوده

      پاسخ دادن

      • شهرزاد

        فکر کنم صاحابش جوابشو گرفته باشه کفایت می کنه. ب دوستان پیشنهاد دادم برای حذف سوالات تکراری ب صفحات گذشته مراجعه کنند. که ایشون فرمودن 24 ساعت بکوب درس می خونن و مث من 24 ساعت اینجا نیستن


    • میثم کریمی

      لیلی رو نمیدونم، ولی فرهاد مرد بود 😀

      پاسخ دادن

      • میثم کریمی

        اه


      • شهرزاد

        مرسی که از ابهام درشون اوردین اه


      • علی آقا به میثم کریمی

        دادا میثم از تو بعیده یعنی نمیدونی لیلی کی بوده؟!
        بذار تا برات بگم:لیلی مامان فرهاد بوده .فرهاد خوشش از تهمینه دختر پادشاه سمنگان میاد به لیلی میگه مامان برو برام بگیرش. مجنون هم داداش تهمینه بوده مخالف ازدواج این دوتا بوده اخرش میره سر میزاره به کوه و بیابون.
        دادا یه کم اطلاعات عمومیت و ببر بالا اینجوری میخوای استخدام بشی؟من ادبیاتم خوبه هرسوالی دراین مورد داشتی بپرس تا برات توضیح بدم س ر جلسه اشتباه نزنیشون



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی